Saturday, April 5, 2008

STAMP COLLECTION

Sempena memperingati ceritakudat.blogspot.com menjengah maya admin CK telah mengeluarkan beberapa keping stamp kenang-kenangan untuk para peminat semua terutama sekali yang hari-hari datang atau paling tepat 24 jam sehari datang bersembang di blog ceritakudat ini. Jadi khusus untuk tok bah, tokmi ,sekut meri, kimi,sihe,mokyah,ayohling,sumi jelly, ayoh kih,sekut tawar, sekut bata dan ammurush dan semua yang tak dapat dikesan di sini...terima kasih dan kami amat menghargai kalian! Inilah dia beberapa wajah comel lote bintang-bintang ceritakudat. Untuk makluman ada dua keping lagi stamp yang memaparkan kehenseman baba dan kejelitaan umi tetapi tidak diluluskan oleh panel penerbit stamp ini kerana dibimbangkan akan menimbulkan kontroversi dan huru hara yang akhirnya terpaksa membabitkan campurtangan pihak berkuasa dan juga fru!Admin CK amat kesal kerana tidak dapat mengeluarkan stamp umi dan baba dan terpaksa menghampakan para peminat mereka.Maaf.

STAMP 1 : The handsome fabulous Khayr...
nick name: abang Khayr
full name: Muhammad Khayr bin Mohd.Khairul Azman
age: 8 years old
primary school: SRK LOK YUK Batu 1, Kudat
location: Tajau beach,Kudat Sabah,Malaysia

STAMP 2: The macho humourous Umayr...

nick name: Umayr

full name: Muhammad Umayr bin Mohd.Khairul Azman

age: 6 years old

pre-school: Tadika Intensif CahayaKu , Kudat

location: Home.

STAMP 3: The lovely adorable fairy fulla Dhuha...

nick name: Dhuha

full name: Dhuha bt. Mohd.Khairul Azman

age: 5 years old

pre-school: Tadika Intensif CahayaKu , Kudat

location: Home.

STAMP 4: The cutest ever Awfa

nick name: adik awfa

full name: Muhammad Awfa bin Mohd.Khairul Azman

age: 7 month

baby sitter: Kakak Pidah

location: Home.

No comments: