Shopping malam di Milimewa
Petang.Mood Abang Khayr dah okey nampaknya... memang macam tu kalau abang Khayr merajuk.Tak perlu layan-layan.Akhirnya dia akan cool sendiri.Hari minggu main sakan lah hangpa nooo...! Mujahid, pulang ye... dah nak maghrib ni... pulang Mujahid, kami nak pergi beli kasut!
Tengahari tadi semua orang tertidur hingga limpas kelas KAFA!Jadi tenaga pun banyak selepas bangun tidur.Emosi pun stabil dan ceria.Dengan mudah saja abang Khayr, Umayr dan Dhuha capai towell ke bilik air.Biasanya kena 'berperang' dulu baru bergerak. Lepas Isyak kami ke milimewa, satu-satunya supermarket di Kudat.Tapi tak pasti juga di milimewa ada kasut ke tidak, kalau tak ada , alamaknya.... muncung lagi lah si Khayr ni...
Petang.Mood Abang Khayr dah okey nampaknya... memang macam tu kalau abang Khayr merajuk.Tak perlu layan-layan.Akhirnya dia akan cool sendiri.Hari minggu main sakan lah hangpa nooo...! Mujahid, pulang ye... dah nak maghrib ni... pulang Mujahid, kami nak pergi beli kasut!
Tengahari tadi semua orang tertidur hingga limpas kelas KAFA!Jadi tenaga pun banyak selepas bangun tidur.Emosi pun stabil dan ceria.Dengan mudah saja abang Khayr, Umayr dan Dhuha capai towell ke bilik air.Biasanya kena 'berperang' dulu baru bergerak. Lepas Isyak kami ke milimewa, satu-satunya supermarket di Kudat.Tapi tak pasti juga di milimewa ada kasut ke tidak, kalau tak ada , alamaknya.... muncung lagi lah si Khayr ni...
Ini lah rupanya kasut baru abang Khayr,Umayr,Dhuha dan Awfa...
Syukur.Ada kasut.Jenama SOFIAN.Pernah dengar? Ini kali pertama jumpa kasut sekolah jenama ni... apa-apa lah abang Khayr, asal kasut kan.... OK ler harganya RM 16. He he... saper nak beli kasut datang le Kudat... murah, jimat dan selesa .....Umayr dapat sepasang kasut ultraman, Dhuha sepasang kasut doraemon dan abang Khayr 'menghilang' di antara rak-rak mainan....
Bye-bye kasut lama... jangan sedih bah!




No comments:
Post a Comment