5.00 pagi : Seawal subuh, semua sudah bangun. Sarapan segera,Apollo.Awfa pun sama cergasnya.Umi dan anak-anak dah ready dah.Cuma baba yang nampaknya masih belum puas duduk dalam selimut.Jom kita jalan-jalan kat luar... bye!bye baba... Tergedik-gedik kaki Awfa bila didukung keluar.Angin dingin menerpa menyapu muka sebaik pintu dibuka.Sejuknyaaaaaaaa.... Lobi strawberry garden sunyi sepi.Tokey depa pun takde lagi....Pagi dinikmati di sekitar kawasan taman hotel. Menghirup segar udara yang dingin. Agak riuh pagi itu dengan suara usik mengusik, jeritan dan ketawa abang Khayr, Umayr dan Dhuha. Awfa pun tumpang seronok... Umi, jom tengok strawberry lagi... sabarlah mayr sekejap lagi kita pergi dengan baba...
Cantik persekitaran hotel ni.Taman ala-ala english garden.Sesuai lah dengan cuaca dingin di sini...bunga macam-macam variety ada...
Sebentar lagi kami akan ke satu tempat istimewa... tunggu matahari terbit dulu ya...






No comments:
Post a Comment