Wednesday, February 27, 2008

Ke mana semua orang?

awfa adik kak dhuha!


Allllooooooooo! Abang Khayr nak tanya ni... senyap je semua... sibuk nak pilihanraya ke? Ah ha! Kat kawasan sekolah agama abang Khayr dekat dengan masjid tu ada banyak bendera arno! Umayr pun tanya baba arno menang ke?


Heh! Mana ada, umi cakap nanti nak pilihanraya..


Abang Khayr pun sibuk juga. Malam-malam kena siapkan homework.Mata dah nak tutup dah ni... biasanya abang Khayr paling awal tidur. Malam ni pun tak boleh tengok tv kalau homework tak siap.



Tok bah...tokmi... tak boleh letak gambar baru la... kamera tak tau letak kat mana... baru ni abang Khayr main, dah lupa dah letak kat mana... umayr, dhuha n awfa macam biasa la macam-macam hal!


Awfa sekarang ni suka menjerit! Tak nangis tapi jerit kuat-kuat biar umi dan baba dengar dia...
awfa dah 6 bulan... dah besar dah... abang Khayr selalu dukung bawa main kat buaian... berat betul!

No comments: