
Inilah kerja aku setiap hari... Selesai menulis dalam blog, aku akan main games dalam Mini Clip. Tak pun aku tengok kartun-kartun yang banyak dalam internet. Laptop ni hadiah Baba untukku kerana aku janji mau jadi anak Baba dan Ummi serta abang kepada Umayr, Dhuha dan Awfa yang baik... Memang nama aku KHAYR... yang maksudnya -bilang Baba- YANG BAIK!! Tok Mie, tok Bah doakan abang K jadi anak dan cucu yang baik yee.. Amin!

Keluarga Abang K : Baba, Ummi, Umayr, Dhuha, adik Awfa dan abang K!





2 comments:
oloh..abis blog jadi uduh...
bbolok arok abih..
mok yah..
takpo la bbolok pun, jeles lah tu...
Post a Comment