Waktu ni tak ada orang. Awfa tidur. Dhuha tengah makan roti dengan susu cap junjung. Sekarang ni hujan je kat Kudat. Rasa macam musim syita' di Jordan dulu. Abang Khayr, Umayr dan baba pergi latihan nasyid di sekolah baba. Abang Khayr main congga . Dah tahu kan? Dalam blog ni kekadang umi yang tulis sebab abang Khayr sibuk betul. Lepas pergi sekolah terus sekolah agama sampai petang. Malam dah penat. Ada sekali tu abang Khayr kena marah cikgu Rogayah sebab tak siapkan homework. Penat lah tokbah... umi dah tanya , tapi abang Khayr lupa. Nak main dengan Carlson pun tak sempat....
Saturday, February 16, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)






No comments:
Post a Comment