Tuesday, February 19, 2008

Selamat hari jadi...Sanah helwah ya gameel...

Hari ini hari lahir umi yang ke -33.
Selamat hari lahir umi....
Terima kasih baba
surprisekan umi dengan kek keladi yang comel ini.................


Hari ini ...
bertambah lagi dedaunan usia yang gugur...
Bererti makin berkurangan hari-hari untuk menghirup udara di dunia.
Umi makin berusia dan dunia juga semakin tua...
wajah meski masih indah tapi sudah ada garis dan kedut yang merubah..
Umi sudah tua... baba pun makin berganjak usia...
Umi dan baba bukan lagi semakin muda...
malah anak-anak pula yang semakin gagah
menongkah arus pancaroba...
umi sudah tua, baba pun semakin berusia...
marilah kita mengumpul doa sebagai senjata dan bekal cinta,
biar Tuhan membimbing dan merahmati kita....
hingga akhirnya...
sori aaa abang Khayr... pinjam ruang sket..

No comments: