Awfa sekarang ni suka makan. Semua yang orang makan dia pun nak makan. Tengok tu Apollo pun dia nak... gigit punya gigit tapi tak dapat buka akhirnya Awfa menjerit!
Awfa tengah geram ni tak dapat buka apollo. Umi tolong bukak...
Masa ni mood Awfa ceria. ada ramai orang kat sekelilingnya... ada abang Khayr, abang Umayr, kak Dhuha... umi... baba... tapi...
.... kalau mengantuk beginilah rupanya... mengamuk saja.... awfa!Awfa!




No comments:
Post a Comment