Saturday, February 9, 2008

Kali Pertama....


Assalamualaikum.Hari ini hari pertama Abang Khayr di sini...
Tapi Abang Khayr tak tau mau bilang apa di sini..
Blog ini Mokyah yang buat untuk
Abang Khayr, Umayr, Dhuha dan Adik Awfa.TQ mokyah!
Opps... Abang Khayr punya rumah di Kudat. Kudat itu jauh.. Baba bilang Kudat itu di Sabah...
Jadi, Khayr selalu kena naik to'irah kalau mau pulang ke kampung
Abang Khayr di Machang dan rumah Tok Mi di Pengkalan Chepa.....





Ini gambar Umayr dan Dhuha ketika menangkap rabbit di rumah Tok Bah di Machang... Tok Bah bilang rabbit itu sudah meninggal..



Ini baby AWFA... Adik Abang Khayr..!
Comey kan?


Ini waktu Abang Khayr solat sama Umayr, Dhuha dan sama juga Ayoh We di rumah Tok Bah.. Khayr jadi Imam..

No comments: