Wednesday, February 20, 2008

Kudat...hujan....

Hari ini macam kelmarin juga.Sudah lama rasanya abang khayr tak tengok matahari. Tak banyak aktiviti outdoor. Nak keluar pun umi marah.Selalu je sorok kunci.Boring laaaaaaaaaa.
Satu lagi nak tengok tv dah rosak.Dah tak ada warna. Umi cakap biar tv tu sampai rosak lepas ni dah tak ada tv dah. Nak tengok cd pun komputer rosak. Kalau guna laptop baba marah...
Bosan betul abang khayr! Internet... ? Nak bukak main-main sendiri-sendiri pun tak boleh. Kena ada baba atau umi.Biasanya petang2 lepas blk sekolah agama. Sekarang ni suka tengok klip nasyid arab... best! Ada umayr dan abang khayr dalam tu. Dah suruh umi letak dalam blog ni. Umi cakap tak pandai. Macamana mokyah ???


No comments: