Hari ini pagi-pagi lagi abang khayr dan umayr mandi hujan, baba suruh! Sebab tak de air. Sekarang ni krisis air di Kudat. Dah masuk minggu kedua. Kesian.... rumah kak pidah air minum pun tak ada. Kat rumah abang Khayr baru kelmarin putus air. Sekarang ni guna air hujan saja....
Acik-acik yang baru posting dah tensen-tensen sebab tak biasa dengan kesusahan macam ni, ada yang ngamuk-ngamuk marah kan kerajaan... apa nak buat kan... dah lama dah kudat macam ni... sejak dulu-dulu lagi...Macamanalah ye kalau mokja n mokyah kena posting ke tempat yang susah macam abang Khayr ni ye,,, siapkan diri dari sekarang,,, umi dan baba cakap mereka dah biasa susah macam ni sebab masa dok jordan dulu lagi susah! Kan...kan...kan..





No comments:
Post a Comment