Tuesday, February 19, 2008

Berhibur...belajar...bermain...



Abang Khayr suka join Anwarul Islam ini. Banyak belajar pengalaman baru. Dapat kawan-kawan baru. Jika masa tadika dulu abang Khayr nyanyi untuk pra sekolah sampai peringkat negeri Sabah. Abang Khayr harap kali ini dapat mengulangi kejayaan yang sama dalam ihtifaal Sekolah agama di Kota Belud nanti...Insya Allah.


Bernasyid ni bagus kan... sambil ketuk-ketuk congga dan bonggo ni abang khayr boleh keluarkan energi yang banyak dari badan. Tak rasa penat pun, kitaorang boleh main lagi lepas latihan tu...


Selepas kawan-kawan balik, abang khayr dan umayr pergi rumah Carlson, main games!

Lepas tu kami main hujan! Yeahaaa!


Kat pintu rumah umi dah tunggu dengan rotan.... apalagi cabutttttttttttt!!!!


No comments: