Saturday, February 9, 2008

Geng Taman Kemajuan!

Di Taman Kemajuan rumah abang K, ada ramai kawan. Kawan-kawan abang K ialah KOKO, CACA, BABY.

Diorang orang cina campur kadazan.

Koko tingkatan 1, Caca tahun 5 dan Baby sama abang K tahun 2. Tapi sekarang dah pindah KK.

FERON yang tinggal sebelah Elit Tuition tahun 3.

IJAM, IJAH dan sepupu dia yang bisu, si TAEMAN. Ijam tahun 4, Ijah tahun 1.

Yang paling baru, tinggal sebelah rumah abang K ialah CARLSON tahun 3, BENJAMIN (abang Ben) tahun 6 dan abang AERON tikatan 4. Diorang anak uncle Fabian kawan Baba satu sekolah.

Kadang-kadang abang MAIKEL WONG datang main dengan abang K dan Umay.



Tapi kawan yang selalu datang rumah ialah si MUJAHID.

Semalam ayah dia marah abang K dan Umay sebab kasi rosak basikal Mujahid. Bukan abang K yang kasi rosak tapi Mujahid tu yang bawak laju-laju. Geram betul abang K!!!

Ramai kawan abang K orang keristian. Baba bilang takpa kawan sama diorang. Tapi abang K kena kuat. Sebab tu Baba hantar abang K, Umay dan Dhuha sekolah agama atas bukit, kelas KAFA dan ikut team nasyid Anwarul Islam.

Nanti abang K cerita lagi pasal kawan-kawan kumpulan nasyid yang best ni!!! Abang K main kongga tau!


Baby atau Cristine buat muka pelik!

1 comment:

profiz said...

aku minat sama kamu...

tapi kamu busuk.. sebab kamu tidak buat perenggan
susah mau baca bah..