Hari Sabtu baru-baru ni kami pergi KK . Antara tujuan utama ialah nak hantar Sumi balik naik flight Airasia di Terminal 2 Tanjung Aru. Awal-awal pagi lagi umi dan baba + awfa dah bersiap sebab Sumi kena check-in sebelum pukul 7.00 pagi.
Risau juga nak lepaskan sumi balik, sebabnya ini adalah kali pertama sumi naik flight sorang-sorang. Tak ke haru biru jadinya kalau sumi tergelabah ternaik flight ke Macau ke...Indon ke...
Namun al-Hamdulillah sumi dah selamat sampai ke Kelate dan kami ucapkan selamat balik mengaji di KIAS dan selamat belajar dengan penuh keseriusan!
Di sini kami ada hadiah untuk sumi... jeng!jeng!jeng!






No comments:
Post a Comment