Saturday, August 16, 2008

Cuti Kali Ini...

Boringnya......... nampaknya cuti kali ini tak semeriah semester lepas.Kali ini baba kami tak ada. Mungkin saat entri ini ditulis baba sedang enak makan nasi lauk sup tulang dan ikan keli di rumah Tokmi mace. Nanar abang Khayr , baba. Semalam pun tak boleh tidur... ingatkan baba. Umayr pun perangai macam-macam. Asyik-asyik gaduh saja sama abang Khayr. Awfa pun sama seharian hari ni tak nak tidur... kesian umi tak boleh nak rehat kejap... Dhuha saja yang bagus!

Mujur la ada abang Aeron. Abang Khayr dah jumpa projek baru-BAIKI basikal buruk! Abang Aeron dah ubah suai basikal buruk abang Khayr jadi basikal mat rempit! Hebat ni... nanti dah siap abang Khayr tunjukkan gambar basikal abang Khayr tu... jangan jeles ye.... Pasti HEBAT!
Ini baru sebahagian dari gambar-gambar masa baiki basikal ada lagi ni... sekarang ni kami berhenti rehat sekejap sebab abang Aeron penat... OK nanti abang Khayr sambung lagi...

2 comments:

Anonymous said...

Selamat bercuti tuk baba khayr!

KHAYR said...

happy holiday mr penyubiru...