Monday, March 24, 2008

Planet Donut via Pizza Hut

Dalam cbox ssekut meri cakap nak gi makan dunkin
donut dengan ayoh we, umi teringat Planet Donut port donut favorite umi setiap kali turun irbid bila nak jumpa ayoh pih. Time tu biasiswa berkepuk dalam poket, boleh share bayar rusum jamiah ayoh pih lagi... setakat planet donut tu.... sedapnya... macam-macam jenis ada, yang berinti di dalam tu best nya... apple lah, blueberry lah, strawberry lah.... meriah! meriah!

Satu tempat lagi Pizza Hut, pun depan jamiah yarmouk gak... ada satu kali umi gi makan pizza dengan acik midah, rilek je... sambil-sambil tunggu pizza siap kami punggah dulu salad yang macam-macam jenis kat salad bar tu... ni ler first time acik midah kenalkan umi ngan sos thousand island, apo ko bondo tu heh? Tak ler sodap pun... pendek cerita masa nak bayar kami dua orang terkejut! Berapa $ salad tu? JD 8 = RM 20! Terlekat badi tu sampai sekarang umi tak berani lagi ambik salad kat pizza hut... emmmmmmmmm lama tak makan pizza.... asyik - asyik piza jer.... tu pun rasa cam sekut meri!

Soalan fiqh: Sape berani makan pizza sekarang? Cuba explain nape tak berani?

No comments: