Tiba-tiba lepas bersiap-siap nak pergi sekolah abang Khayr menangis... sebelum tu abang Khayr marah-marah sebab umi kemas buku dia, buku tulis abang Khayr dah kurang. Aik! Umi pula yang kena marah... buku abang Khayr, abang Khayr lah jaga...Nak tahu? abang Khayr suka koyak buku tulis lukis naruto atau transformers! Cikgu pernah marah abang Khayr kan??? Di depan telur masak separuh abang Khayr nangis sungguh-sungguh, Ni mesti kes pernah kena marah cikgu ni.... Tiba-tiba baba cakap... ni buku apa abang Khayr? Beberapa biji buku dikeluarkan dari poket bag abang Khayr... Kah!Kah!Kah! semua orang ketawakan abang Khayr... ape lah abang Khayr ni... percuma je menangis.... buat malu adik Awfa saja!
Monday, March 24, 2008
abang Khayr menangis....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)





No comments:
Post a Comment