Friday, May 2, 2008

KERETA UMI...

Dekat sekolah baba ada satu showroom toyota.Hari-hari limpas kalau pergi ambil abang Khayr di SUI Kudat. Setiap kali limpas semua akan cakap ramai-ramai: Kereta Umi!Kereta Umi!Kereta Umi! Kalau 'kereta' tu tak ada... nanti akan ada suara sedih... dah tak ada dah kereta tu umi...(esp. Umayr n Dhuha la...) dah ada orang ambil.Tu laaa umi lambat sangat...


Macamana ek rupa kereta umi tu? Nak tengok? Hebat!!!!
ini ke kereta umi? Nddak... ini sayyarah Umayr.... bawak pergi pupuh he he he...
Grand Livina MPV, pandangan luaran dan dalaman... cam selesa saja ni.... tapi yang ni tak ada lagi dalam showroom Kudat.
Fuyyooo!RUSH!RUSH! SUV ni... ini ler yang selalu dok tayang dalam showroom tu, tapi sekejap je ada, pastu 'hilang'... nanti dia tayang warna lain pulak...

Ini pandangan dalamnya... baba, umi, dhuha, awfa, abang khayr, umayr...hemmm cukup satu seat sorang... tak perlu berebut-rebut lagi yea...Bila nak beli kereta ni umi? Petang nanti yea!(Hangpa ingat ini jajan kedai aney ka?) Nanti lah... Umi, dah ada lesen ke?Umi nak sambung P lah ni baba, cuti nanti.... Asyik-asyik RUSH!RUSH! Tak payah susah-susah RUSH dah ada kat miri, nanti baba contact dia!

(ramai ler nak ngomen ni... linaraaaaaaaa)

2 comments:

Rush Murad said...

patutlah asyik tersedak jerrrr.... namak kita disebut2 rupanya...:-)

Rush Murad said...
This comment has been removed by the author.