Dekat sekolah baba ada satu showroom toyota.Hari-hari limpas kalau pergi ambil abang Khayr di SUI Kudat. Setiap kali limpas semua akan cakap ramai-ramai: Kereta Umi!Kereta Umi!Kereta Umi! Kalau 'kereta' tu tak ada... nanti akan ada suara sedih... dah tak ada dah kereta tu umi...(esp. Umayr n Dhuha la...) dah ada orang ambil.Tu laaa umi lambat sangat...





Ini pandangan dalamnya... baba, umi, dhuha, awfa, abang khayr, umayr...hemmm cukup satu seat sorang... tak perlu berebut-rebut lagi yea...Bila nak beli kereta ni umi? Petang nanti yea!(Hangpa ingat ini jajan kedai aney ka?) Nanti lah... Umi, dah ada lesen ke?Umi nak sambung P lah ni baba, cuti nanti.... Asyik-asyik RUSH!RUSH! Tak payah susah-susah RUSH dah ada kat miri, nanti baba contact dia!
(ramai ler nak ngomen ni... linaraaaaaaaa)





2 comments:
patutlah asyik tersedak jerrrr.... namak kita disebut2 rupanya...:-)
Post a Comment