Berikut diumumkan keputusan peraduan mewarna yang berlangsung kelmarin... Pihak hakim mendapati ada peningkatan kualiti berbanding tahun-tahun lepas. Ada peserta yang cermat tapi tak kreatif, ada juga yang kreatif tapi tak cermat(comot!)! Ada yang hanya bertahan selama 5 minit, lepas tu main hentam je! Ada juga yang cepat mengalah dan tak sabar (penat jari dan tangan...lama berehat!)
Walaubagaimanapun, TAHNIAH kepada para pemenang... yang dapat saguhati, jangan putus asa! tahun depan usaha lagi yaa (tu pun kalo penganjur masih wujud di sini...hehe)... Untuk makluman, keputusan hakim umi dan baba adalah muktamad...
Pemenang 1, 2 dan 3 boleh menuntut hadiah istimewa masing-masing jam 4 petang ni yaaa!
Berikut adalah senarai pemenang...
Walaubagaimanapun, TAHNIAH kepada para pemenang... yang dapat saguhati, jangan putus asa! tahun depan usaha lagi yaa (tu pun kalo penganjur masih wujud di sini...hehe)... Untuk makluman, keputusan hakim umi dan baba adalah muktamad...
Pemenang 1, 2 dan 3 boleh menuntut hadiah istimewa masing-masing jam 4 petang ni yaaa!
Berikut adalah senarai pemenang...
KETIGAAdik Eivira Brenda Mailin
11 tahun - SRK St. Peter
**********************************
PEMENANG SAGUHATI
Izaan (si ijan), Carlson, Adyyana (si Ebeg), Adynnie (si Dinie), Umayr, Mujahid (zahid), Dhuha, Izuddin (si udin)... Jangan sedih ya!! Cuba lagi bah!GRAND PRIZE!!
Adik Muhammad Awfa (Offa)1 tahun 2 bulan...??
(huyyoo... canteknya fa kaler... sape ajar nie??)







No comments:
Post a Comment