"...di sini kami dibesarkan"
amboi..meriahnya raya di kudat..apa yang warna merah hijau tu? pulut ke nasi minyak ?..sedap lah pulak!!
ummueihab- ...merah ijau tu nasi... nasi apekebenda namanya. ummi buat. sebenarnya ada satu kaler lagi, kuning....makan ngan ayam ros dan ulam2an... sodappppppp!
kak nasi tu masak camana? jenis nasi minyak ke..? nasi lemak...sedapnyaa..tengok..hehe
kalau sabah mesti ada kek lapis..kat Kudat apa juadah istimewa Raya ??kalau Syukur sesat kat sana..bolehlah minta bantuan yerrr..ha ha
Dr. syuk... kalu sesat hubungi kami di talian 999... he3...Sini juadah istimewa- nasi warna warni bunga api... :)
alahai kin, nasi lomak ajo tu, den kretif2 ler bior nampok lain sket... ke ke ke... rasonya cam nasik lomak jer ler!
oo..tapi tabik springlah kalau bab kreatif nih...
Post a Comment
7 comments:
amboi..meriahnya raya di kudat..apa yang warna merah hijau tu? pulut ke nasi minyak ?..sedap lah pulak!!
ummueihab- ...merah ijau tu nasi... nasi apekebenda namanya. ummi buat. sebenarnya ada satu kaler lagi, kuning....makan ngan ayam ros dan ulam2an... sodappppppp!
kak nasi tu masak camana? jenis nasi minyak ke..? nasi lemak...sedapnyaa..tengok..hehe
kalau sabah mesti ada kek lapis..kat Kudat apa juadah istimewa Raya ??kalau Syukur sesat kat sana..bolehlah minta bantuan yerrr..ha ha
Dr. syuk... kalu sesat hubungi kami di talian 999... he3...
Sini juadah istimewa- nasi warna warni bunga api... :)
alahai kin, nasi lomak ajo tu, den kretif2 ler bior nampok lain sket... ke ke ke... rasonya cam nasik lomak jer ler!
oo..tapi tabik springlah kalau bab kreatif nih...
Post a Comment