Pagi tadi kami mendapat panggilan telefon... Umi yang mengangkatnya. Berkerut-kerut muka umi masa bercakap...sesekali tersenyum-senyum. Kemudian mencapai pen dan mencatat sesuatu. Dalam hati baba, kenapalah dilayannya panggilan penipu Celcom tu??...
Selesai meletakkan gagang, umi menerpa! Baaa....tahniah baa... Kita dapat hadiah! Serta merta peraduan Menulis Kreatif i-AmBank yang disertai dua bulan lalu menerpa di ingatan. Saga baru???... Yahooooo!!! Alhamdulillah!!Tak la baa... kita dapat saguhati je. Dapat handphone! 3 Dec nanti diorang akan buat majlis penyampaian hadiah kat Restoren Sri Melayu KL... Kita pergi ya baa! Ok, set! Mabruk umi, tak sangka hasil kreatif kita suatu petang di Esplaned Kudat dulu dilihat juga oleh para hakim! Tahniah....tak dapat Saga, dapat enset pun syukur!






8 comments:
Wah ! tahniah dapat hadiah, pandai juga menulis rupanya....hehe
enpon tu Nokia model terbaru gak tuh..rege ader dekat rm2K kalo tak silap!
Kih3...suka-suka je masuk tu lym. Taget nak saga baru je, xtcapai...
Dan pic nokia dlm entri ni hiasan semate-mate... entah camana yg adiah tu xtau la... :)
wow!!!!! tahniah!!! tumpang gembira... lepas ni boleh lah siarkan tulisan tu ekkk :D
waaa...ammu rush! lama menyepi...
best ke p bercuti? siarkan gambar cepat2 ya!
Tu je rezeki umi, ingat dapat la saga baru...duk berangan bawa keta lepas dpt lesen ri tu...
tahniah..up load lah citer yg menang tu..handpone baru yeah...bila boleh bertemu ?
ummueihab-nanti 3 dec jom la gi KL... kita jumpa famili KasehKAMI...
Leh la bergaya ngan enset baru raya aji nanti...hehehe
boleh.. boleh.. boleh.. Nanti kami mai amik.. Nak sangat jumpa.. Dekat 10 tahun dah tak jumpa..
kasehkami- ye ke? Dah satu dekad tak jumpa noo? Rasa baru lagi wida' hangpa kat alia intrnational!
Sebenaqnya ada satu lagi peraduan hadiah kereta, kalau menang yang tu tak tau nak kata ape... sama2 doa lah... mana ler tahu rezqi...ke ke ke...
Post a Comment