Monday, September 28, 2009

Wajah sedekad Bayt Rahmah...

Tanggal 30 Ogos 2009 genap sedekad perkongsian Bayt Rahmah. Perjalanan panjang yang terasa begitu singkat sekali! Kebetulan pula tahun ini Ramadhan disambut bersama dengan ulangtahun Bayt Rahmah... tak sangka banyak memori yang tersisip di setiap kali lembaran Ramadhan dan Aidilfitri menjengah...

Tak ingin mencatat panjang entri kali ini... cukuplah sekadar membasahkan ingatan pada diri umi, baba, abang Khayr, Umayr, Dhuha dan Awfa... bahawa kita sebenarnya baru sahaja berada di satu garis permulaan yang sarat uji dan dugaan....

Lokasi: Bayt Rahmah 1, Mafraq , Jordan
Tarikh: 31 Ogos 1999



Lokasi: Bayt Rahmah 2, Kudat, Sabah
Tarikh : Aidilfitri 2003

Lokasi : Kudat, Sabah
Tarikh: Aidilfitri 2007

Lokasi: Kundasang Sabah
Tarikh: Mac 2008

3 comments:

miorjqaf said...

Hmm.. tahniah!
Kenangan Bayt Rahmah "sedekad" yg lalu masih "sedekat" di hatiku..

~Ibu Anggun~ said...

Tahniah....
semoga bertambah2 bahagia hendaknya :)

KHAYR said...

kasehkami-sedekad ke seabad ek? Konfius la... eid mubarak lakum... raya deepavali nanti cuti panjang... jemput ler anak beranak mai makan maqlubah.

jane-makasih ya... doakan kami... buat kamu juga... moga2 sihat dan kuat... mudah-mudahan meriah lah kalian dengan zuriat yg ramaiiii!!!Amiiin.