

Sepatutnnya abang Khayr yang tulis story kami pergi Melaka ni.... tetapi memandangkan lambat lagi kat rumah nak ada broadband umi la cerita dulu....
Sabtu 2/8/09
Setelah siap berkemas, membasuh, memasak, menjemur dan segala yang bersangkutan, jam 11.30 pagi kami bertolak ke Sepang. Lebih kurang sejam acik Es dan famili dah menunggu di simpang masuk ke rumahnya dan kami terus konvoi bersama. Tiba di Nilai kami limpas saja kolej ayoh He, insya Allah besok dalam perjalanan balik kami singgah jenguk ayoh He.
Abang Khayr, Umayr, Dhuha nampaknya tenang di belakang sambil2 baca buku cerita dan teka2 tajuk signboard. Kami ni hanya membontoti saja waja acik Es, sebab ini ler first time masuk Melaka. Last umi dan baba datang 9 tahun yang lalu ketika abang Khayr br 4 bln dlm perut umi, dan waktu tu umi dan baba baru jer balik dari jordan. Waktu tu Alang yang bawa jalan2 pusing Melaka sebab masa tu alang di MRSM Terendak.
Lebih kurang jam 2:00 petang...
Tiba 2 umayr menjerit: ZOO!ZOO!
Tu dia! Zoo Melaka kita...
Seronoknya.... (bersambung...)
Monday, August 3, 2009
Malacca!Malacca
Subscribe to:
Post Comments (Atom)





1 comment:
ahad 3hb saya ada kat melaka gak (rumah abang) dari pukul 11 pagi sampai pukul 3 petang.....
Post a Comment