
Kesian Awfa...
Setelah sumi 'melarikan diri' kembali ke negeri asal, Awfa dalam dilema.
Pada hari sumi 'masuk hantu' (bahasa abang k, umayr dan dhuha), Awfa diletak sehari di Taska Uncle Bad. Lewat petang sebelum maghrib baru baba mengambil Awfa... Ada sikit kelainan. Nampaknya aura Awfa tidak sesuai dengan taska...
Awfa berpindah pula ke tangan Kak Nor. Kala mengambil Awfa petang itu Kak Nor bising. Cikgu (lakinya) tak suka kalau bising-bising (Awfa nangis le tu...) Petang dia nak tido... Dah! Tak payah lagi 'menyusahkan'?? kak nor dan suaminya itu...
Semalam Awfa dibawa ke Taska Ar Raudhah... Jauh...kat seksyen 2.. Cuma yang best, dekat pula dengan sekolah umi... Awalnya taska itu hanya terima 3 tahun ke atas je. Awfa? belom pun dua tahun... Namun atas ihsan guru besar dan cikgu ain, Awfa berjaya diterima masuk... Petang jam 5 baba, abang K, abang umayr dan kak dhuha datang ambil Awfa. Awfa tersengeh dari jauh...sambil memimpin tangan cikgu Ain... Nampaknya Awfa suka taska Raudhah... Harap-harap Awfa lama di sini. Harap-harap pencarian Awfa berakhir di sini!
Tuesday, May 12, 2009
AWFA : ...satu pencarian
Subscribe to:
Post Comments (Atom)





1 comment:
siannya Awfa....
Post a Comment