Wednesday, April 1, 2009

Kerana El Baytar Park


Hari ini kemuncak umi overtime. Sudah 3 hari berturut2 umi turun awal pagi bersama baba, abang Khayr, Umayr dan Dhuha... dan pulang ke rumah ketika azan maghrib sudah berkumandang. Ini semua gara-gara presentation proposal slide projek El Baytar Park yang umi handle. Hari ini panel dari Yawa dan UMW akan datang tengok presentation anak2 murid umi... kalau berjaya kami akan di beri geran oleh UMW untuk melaksanakan projek ini. El Baytar Park akan bersaing dengan 9 lagi grup yang join program UMW Green Challenge ini. Sekolah Baba pun join juga.... Baba! Jangan bocorkan rahsia kita orang ekkk........ El Baytar Park. Harap-harap akan menjadi kenyataan, Sape tak nak hadiah utama RM 30,000 menunggu di penghujung 2009! Yes!Yes! SAAS menang!!!


El Baytar Park mengikut gambaran arkitek lanskap (tq Je...) hi..hi..hi..

3 comments:

mama said...

hai kak syifa..
mengajar sekolah mana sekarang? dekat ke kita?

KHAYR said...

pekabo... kita dah dekat ni, akak di seksyen 2 shah alam... tak nyempat lagi nak round area kinrara tu... jemput ke rumah...

mama said...

kak syifa di ss2 shah alam? yup mmg dekat sangat rasanya tu..
kalo round kinrara jgn lupa helo helo muez yer.