Tuesday, February 1, 2011

2011 sudah.....

lokasi: Taman Masjid Negeri Shah Alam.... kekadang tak tahu nak gi mana... so kami jalan-jalan Shah Alam saja...

Hari ini sudah 1 Februari 2011.... sekolah dah cuti sempena CNY...tapi sekolah anak-anak hari Rabu ini baru mula.So kami tak ke mana-mana... hujung minggu ni tokbah n tokmi datang.... kalau jadi boleh ajak gi tengok rumah baru. He...he.... ketawa lah...sedih pung banyak jugak.

banyak cerita yang tak terakam di sini... adakala perlu juga tulis....ada juga yang mesti berkubur sebagai rahsia....biarlah rahsia.... apa-apa pun anak-anak ceritakudat sudah makin membesar. Sekarang ni dah boleh prepare2 bukak kelab cari menantu pulak!

Cuma suasana dah berubah... pejam celik dah tahun ketiga di sini....Abang Khayr dah 11 thn, Umayr 9 thn-tahun ni bergaya dgn vest jadi ketua kelas...nampak lebih fokus dan serius...Dhuha 8 tahun... rajin buat homework kalau tak badmood....kadang2 kerja2 umi Dhuha banyak tolong.... contohnya pagi kelmarin umi rasa umi dah hilang ingatan coz lupa bila umi basuh pinggan mangkuk kat dapur....rupa2nya Dhuha yang basuhkan....TQ Dhuha!Awfa? Dah 4 tahun...sepatutnya masuk playschool tapi umi tengok Awfa ni cepat belajar, mudah ingat.... cuma satu jer tak suka sekolah!

Well.... banyak perkara yang nak kena kejar.... umi harap biarlah salah seorang baba atau umi cuti belajar tahun ni.... banyak masa kena fokus untuk abang Khayr yang masih tak pandai nak fokus dan serius belajar...

Mungkin tahun ni umi dan baba dah buat keputusan di sinilah tempat kami....untuk berapa lama itu tak tahu.... tapi nampaknya stop dululah nak balik bertapak di Kelate. rumah kat sana pun dah cancell! Harap=harap projek baru ni berjalan dengan lancar....Ya Allah permudahkanlah segala urusan kami..... berikanlah kami yang terbaik Ya Allah...

Kalau rajin ...umi akan kembali mengeblog...tapi sekarang ni ada FB, lebih senang ber FB kan?

No comments: