Dah lama tak cerita ceriti tentang awfa dan abang2nya serta kak dhuha. Sekarang ni dah penggal akhir persekolahan. Akhir2 ni banyak betul cuti. Cuti sekolah lah, cuti raya lah... esok lusa nak cuti lagi ni... belajar pun entah apa2 dah... Umi dah ingatkan abang khayr, umayr dan dhuha supaya ulangkaji awal2 kali ni sebab result akhir tahun ni akan digunakan untuk memohon masuk ke Hira' School. Kita tengoklah nanti... Adik awfa sekarang ni pun bukan main lagi... paling bising, paling banyak perangai... paling tak reti
duduk diam... Pantang tengok baba dan adik beradiknya bersiap2 mesti awfa cakap nak ikut! Lepas tu 'mengamuk'... gelepar2, baring atas lantai... pening2... kadang2 awfa cerdik pula... hantar ke taska tak nangis... umi pergi skul pun tak endah jer.... awfa!awfa! Depan orang ramai2 tunjuk baik...macho... semua orang cakap baik... tapi jaga2.... tak boleh tegur... nanti awfa cubit! Sakitttt! 2 minggu lepas ada mini open house... umi dan baba masak mee sup... baba min, mama nai, kak kika dan koril awal2 lagi datang, pastu uncle govind n family datang, pak teh makteh... acik feza n uncle ishwaran... Sambil2 beraya acik feza test mate abang Khayr, Umayr dan Dhuha... tengoklah aksi2 menjawab soalan ni....
Wednesday, October 14, 2009
Awfa...this is it!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)





1 comment:
tak jemput pon openg hauss..
Post a Comment