Last weekend umi berjaya pujuk baba bawa KUDA pergi tengok kuda! Tak jauh tempat ni kat Denai Alam jer. Kebetulan waktu tu perut semua orang tengah berkeroncong DARC pula ada menu makan sambil menderma.... alhamdulillah! Sedap sungguh nasi padang ni! Makan dan contribute sebanyak mana yang kita sudi untuk membiayai kelab ini!
Alang2 dah ke sini n macam2 ada apalagi JOIN terus jadi member! Register RM 180 untuk seluruh ahli keluarga dan berekreasi lah puas2 di DARC! Paling famous Horse Riding, Riding Lesson, Archery, Splash Pool n macam2 lagi.
Lepas jer mendaftar semua orang berpeluang Joy Riding! Semua tak sabar2 nak tengok kuda! Pengalaman pertama dalam hidup ni.... Dhuha orang pertama naik kuda! Wooo! Best rasa macam dalam movie Muhammad The Last Prophet... lepas tu Umayr.... waa! Ada tokoh join sukan berkuda la Umayr.... Awfa bising jer... macam2 akhir sekali naik berdua dengan abang Khayr.... Best tak? BEST!!!!!!
Orang dewasa pun boleh naik. Nantilah next time... tapi umi dah aim nak belajar archery! Seronoknya....
Malangnya momen2 menarik tengahari itu tak terakam sebab bateri henset baba kong! Ape lar....
Thursday, October 18, 2012
Bestnyer DARC!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)







No comments:
Post a Comment