
2012 -menjanjikan cabaran serba baru untuk CK. Hari ini 17.01.2012 hari keputeraan umayr. Ada sambutan spesel di Westside Bistro Shah Alam. Sound like truly exsclusive you! Tapi sebenarnya cafe biasa saja.... apa yang paling penting kek n pastry di sini disediakan oleh Chef Muslim n dijamin halal! Umi dah reserve tempat untuk anak beranak CK.... n dah tempah kek birthday spesel untuk Umayr.Cuma satu jer yang tak berapa best umi tulis kat kek tu 9 Tahun! Umayr kan 10 tahun! Camane ye?
Mengenang sudah masuk minggu ke 3 Januari 2012, memang hari2 panjang yang amat memenatkan buat kami semua. Esp umi la.... pagi2 dah turun sama2, tak balik rumah dah, nanti malam baru umi balik n tukar uniform! waktu tu bateri umi betul2 dah off!
Tahun ini abang Khayr tahun 6, kelas abang Khayr mula jam 7.00 pagi n berakhir jam 1.30, jam 3.00-5.00 pergi kelas kafa, 5.00-7.00 tuisyen di sek 7.
Umayr n Dhuha takde tuisyen , cuma kelas kafa jer mula jam 3.00-5.00.
Awfa pulak dah masuk tadika Restu Kids, awfa turun sekolah sama2 dengan orang lain n umi. Biasanya awfa lah orang pertama yang sampai sekolah. Tengahari van hantar pergi skul baba.
Jadual umi pula bermula pagi2 dengan awfa, sementara tunggu kelas mula jam 8.00 mcm2 umi kena buat layan awfa tak bagi perangai. Biasanya kami jalan2 pusing yayasan, naik lif, turun lif, pergi kafe breakfast, bagi makan ikan.... ape2 saja supaya awfa tak perangai. Bila awfa masuk kelas umi kalau rajin lepak2 dulu kat kafe, sembang2 dgn makcik2 yg attend kelas pengajian kat situ. Biasanya setiap hari umi ada misi yang kena selesaikan! Tahukah anda hampir setiap hari umi berjalan kaki!
Tuesday, January 17, 2012
2012...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)





No comments:
Post a Comment